وزیر خارجه لبنان آزادی قریب الوقوع ربوده شدگان لبنانی را تایید كرد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از بیروت، 'عدنان منصور' وزیر خارجه لبنان در دیدار با سفیر تركیه در این كشور در باره آخرین پیشرفت های این موضوع به گفت و گو پرداخت.

'اینان اوزیلدز' سفیر تركیه در لبنان پس از این دیدار به خبرنگاران گفت: 11 زایری كه در سوریه توسط گروهك های تروریستی ربوده شده اند، هم اكنون در شمال سوریه بسر می برند و ما مطمئنیم كه آنها زنده و سالم هستند.

به گفته وی، طرف های لبنانی و منطقه ای به منظور آزادسازی این ربوده شدگان در سكوت رسانه ای از همان ابتدا تلاش هایشان را آغاز كرده تا به موفقیت نزدیك تر شوند.

وی افزود: هیچ اطلاعاتی نداریم كه اثبات كند این افراد كشته شده یا در وضعیت جسمی نامناسبی قرار داشته اند، بنابراین، این نتیجه حاصل می شود كه ربوده شدگان زنده هستند.

در همین راستا روزنامه لبنانی 'النهار' نیز از قول برخی منابع خبری نوشت كه امید زیادی وجود دارد كه این 11 نفر طی 48 ساعت آینده آزاد شوند.

به نوشته این روزنامه ، رایزنی ها با ربایندگان پیشرفت خوبی داشته و پیش بینی می شود كه آنها پس از انتقال به تركیه ، بوسیله هواپیما به لبنان منتقل شوند.

شبكه 'الجزیره' نیز تصاویری ضبط شده از این ربوده شدگان نشان داد كه در آن ، این گروه می گفتند كه با هیچ آزار و اذیتی روبرو نبوده اند و طی اظهار نظری عجیب گفته اند كه ما ربوده نشده ایم، بلكه مهمان معارضین سوری هستیم كه این نشان می دهد ربوده شدگان تحت فشار قرار گرفته اند.

چند هفته پیش یك گروه مسلح تروریستی در منطقه 'حلب' سوریه، با هجوم به یك خودرو جمعی زایران لبنانی كه از زیارت امام رضا(ع) در ایران به صورت زمینی در حال بازگشت به لبنان بودند، 11 زایر را ربودند. گفته می شد كه این گروه مسلح وابسته به ارتش آزاد سوریه است.

خاورم*2024**1030**1651





:: برچسب‌ها: قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: